Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2015

Νεο επαγγελματικό βήμα


Ως απόρροια της συνεχούς αναζήτησής μου για για νέες γνώσεις εμπειρία και τεχνογνωσία στον χώρο των ηλεκτρονικών και γενικότερα της μηχανικής ο Σεπτέμβρης του 2015 ήταν ο τελευταίος μήνας της συνεργασίας μου με την εταιρία Φωτέλλης ΑΕ. Οι γνώσεις και η εμπειρία που αποκόμισα ήταν εξαιρετικά χρήσιμες για την συνέχεια της επαγγελματικής μου σταδιοδρομίας αλλά και της ζωής μου! Από 1η Οκτώβρη 2015 ξεκίνησα την συνεργασία μου με την εταιρία ELDICO SA. Εμπορική εταιρία εισαγωγής αθλητικών ειδών και camping πολύ καταξιωμένη στον χώρο της. Εργάζομαι στο τμήμα service της εταιρίας το οποίο παρέχει τεχνική υποστήριξη σε όλους τους πελάτες που τα προϊόντα τους υποστηρίζονται από εγγύηση, καθώς και στους πελάτες λιανικής οι οποίοι αναλαμβάνουν το μετέπειτα service των μηχανημάτων. Πρόκειται για μηχανήματα στην πλειοψηφία τους διάδρομοι γυμναστικής, ελλειπτικά και ποδήλατα γυμναστικής, πολυθρόνες μασάζ και διάφορα άλλα. Στις αρμοδιότητές μου είναι το εξωτερικό service, η παροχή τεχνικής τηλεφωνικής υποστήριξης στους πελάτες λιανικής αλλά και τελικούς πελάτες, καθώς και η οργάνωση του τμήματος service ώστε να λειτουργεί εύρυθμα η αποθήκη ανταλλακτικών και η χρονική συνέπεια μας προς στους πελάτες μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου